Subject: FW: Uulu lasteaia DP
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Oct 2024 11:27:13 +0300

Tere, Melika

Palun pane mulle, tööülesande
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/a3a7b93a-8a04-4a66-84d9-71a
889b8eafe  järg.

From: Liisi Ventsel <[email-masked]>
Sent: Friday, October 18, 2024 10:03 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Vs: Uulu lasteaia DP

Tere, Marje-Ly!

Mul tekkis küsimus tehnovõrkude planeerimisel riigitee äärde. Valda andis
teada, et Uulu kergliiklustee L9 (kt 84801:001:1673) omanik ei ole nõus,
et tehnovõrke tema maalt planeerimine (kuigi seal juba on tehnovõrke
kergliikustee all). Lahenduse, millega ta nõus ei ole on selline
(väljavõte):

Kas selline lahendus (vt väljavõtet allpool, lisasin kirjale ka pdf
tehnovõrkude joonise), kus trassid kulgeksid mõningal määral paralleelselt
riigiteega oleks Transpordiameti seisukohalt ok? Sellisel juhul ületaksid
trassid riigiteed planeeritud ülekäigukohal, kuid ei läheks edasi Uulu
kergliiklustee L9-ni vaid kulgeksid u 27m paralleelselt riigiteega ning
siis suunduksid Soometsa tee 21 kinnistul asuvate trassideni.

Jään tagasisidet ootama.

Tervitades

Liisi Ventsel

Ruumilise keskkonna planeerija

Kutsetunnistus nr 176298

Eesti Planeerijate Ühingu juhatuse liige

+372 507 0562 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

OÜ Hendrikson & Ko | Raekoja plats 9 | Tartu 51004
Registrikood 10269950 |  KMKR EE100039285

Saatja: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 16. oktoober 2024 11:54
Adressaat: Liisi Ventsel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Uulu lasteaia DP

Tere, Liisi

Kooskõlastasin Uulu lasteaia DP. Üks tähelepanek, mida kooskõlastuskirja
märkusena ei pannud:

Seal peaks vist olema Surju metskond 15.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.